Koria 31.12.2007

SJAL Itä-Suomen piiri ry

Tervehdys jousiammuntaväki!

SJAL Itä-Suomen piiri ry:ssä eletään parhaillaan muutosten aikaa.

Porvoon Ramses liittyy yhdistykseemme 1.1.2008 alkaen. Asia käsiteltiin Iitin Kausalassa 1.12.2007 järjestetyssä syyskokouksessa, jossa päätettiin yksimielisesti hyväksyä Ramses yhdistyksemme 11:ksi jäsenseuraksi.

Toivotan Ramseksen jäsenistöineen tervetulleeksi! Uskon, että Ramseksen mukaantulo vireyttää toimintaamme entisestään.

Valmennustoiminta jatkuu myös tulevaisuudessa aktiivisena. Perttu Ronkanen jatkaa erinomaista työtään aluevalmentajana huolimatta siirtymisestään Turkuun ja Arcuksen riveihin.

Valmennus muuttuu myös piirun verran ”tieteellisempään” suuntaan Pertun hankittua käyttöönsä asiaan soveltuvan tietokoneohjelman.

Yhdistyksemme puheenjohtaja vaihtuu.

Iitin Jousiampujien Ensio Lehto aloittaa puheenjohtajana vuoden 2008 alusta. Ensio on pitkän linjan jousiammuntamies, joka kokemuksen tuomalla viisaudella varmasti pystyy luotsaamaan yhdistystämme tulevaisuuden haasteiden seassa.

Kaikki varmaan kuitenkin ymmärtävät, että puheenjohtaja ei yksin pysty tekemään juuri mitään, vaan tekemiseen tarvitaan kaikkien jäsenseurojen aktiivista panosta. Siksi toivon hyvän yhteishengen ja yhteiseen hiileen puhaltamisen jatkuvan edelleen, jos mahdollista niin vieläkin aktiivisempana kuin tähän asti.

Toivotan Ensiolle onnea, viisautta ja muiden jousiammuntaihmisten tukea uudessa tehtävässään!

Kiitos luottamuksestanne kuluneiden parin vuoden aikana, jotka itse toimin puheenjohtajana.

Jatkan hallituksen rivijäsenenä, internet-sivuston ylläpitäjänä ja piirin kuukausikisojen tulosten kokoajana.

Onnellista ja mahdollisimman keltaista Uutta Vuotta 2008!

Jukka Koponen

Puheenjohtaja 2006-2007